aj negatívna reklama, je reklama

Autor: Jaroslav Spodniak | 27.3.2014 o 23:22 | (upravené 27.3.2014 o 23:44) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  170x

Asi nikto z nás netúži zažiť pocit, kedy je stredobodom pozornosti preto, lebo urobil niečo zlé, alebo nerobí veci tak, akoby mal.

Efekt negatívnej reklamy, je známy hlavne z politického prostredia, kedy sú niektorí poslanci ochotní urobiť čokoľvek, len aby sa ocitli v televízii. Televízia danú informáciu spracúva a výsledok formuluje spôsobom aby bol pre ľudí čo najatrektívnejší. Takže potom sme zvyknutí na prešľapy politikov vo verejnom živote. Ich vysvetlenia, prečo tak reagovali, na čo chceli svojim činom poukázať sa odzrkadlí v krátkom vyjadrení.

Nabudúce, keď si poviete, že aj negatívna reklama je reklama, zamyslite sa ad tým, či to poradil danému poslancovi nejaký poradca alebo mal danú "negatívnu" reklamu z vlastnej hlavy.

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Slovan nemá peniaze ani hráčov a stráca to najcennejšie. Fanúšikov

Viac ako o postupe do play off sa začína hovoriť, či klub vôbec dohrá sezónu v KHL.

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.


Už ste čítali?