reklama

ďalšie 2 básne

Ponúkam ďalšie 2 básne s názvami Svet bolestí a Sen

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Svet bolestí

Čo sa to deje v mojej duši?

Prečo mi srdce tak rýchlo búši?

Precitol som v obrovské muky,

v hlave mi blúdia rôzne zvuky.

Bolesť, strach, bezmocnosť,

už mám všetkého viac než dosť.

Prečo bolesť tak trápi človeka?

Je to len klišé, či pravda odveká?

Pýtať sa môže každý sám seba,

a pritom to nie je žiadna veda.

Odpoveď je viac než prostá,

že bolesť je pre každého, viac než „hustá“

Sen

Bol to jeden krásny deň,

celý život by sa dal vymeniť preň.

Každý človek sníva iba o takom čosi,

ale dnes sa „snovosť“ už nenosí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý žije v tvrdej a krutej realite

a preto sa sám seba pýtam: Prečo mi závidíte?

Veď žiť vo svete, ktorý si človek vytvorí sám,

či máte lepší nápad? Ak áno, nuž nedbám.

Ale čo môže byť na tom až také zlé,

keď človek si povie namiesto uff, olé.?

Aj keď len na krátku chvíľu opustiť tento svet,

no poviem Vám, lepšieho pocitu určite niet.

Jaroslav Spodniak

Jaroslav Spodniak

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje záľuby sú : písanie, čítanie, internet a zábava. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu